KULJul

Hej alla glada!
När man inte bloggat på ett tag ställs man inför dilemmat: ska jag köra snabb recap av allt som skett eller fortsätta som om blogguppehållet aldrig ägt rum?
Jag kör en blandning.
Åkte hem till Linkan i måndags, min tre timmar långa direktresa från Uppsala förvandlades till en 12timmarsresa med x antal byten och lite trafikolyckor som krydda på moset. Det blev visst vinter i år igen konstaterade kanske SJ, de skyllde iaf på kyla och snö, varvat med lokfel och signalavbrott.
Jag förbannade dem åter, för tionde gången i ordningen denna termin? Jag överväger nu officiellt att åka buss i framtiden. Allt är alltså i sin ordning.
Julen har förflutit på bästa sätt. Och idag bryter jag julefriden till förmån för lite light tentaplugg tillsammans med bröder på bibblan. Därav mycket tid till annat viktigt, som blogg, FB, leta låtar på Spotify, läsa aftonbladet samt kolla fjortisbloggar och betala räkningar, mina nyaste tillskott till the art of procrastination.
Eller så kan man ju faktiskt låtsasläsa lite, kanske fastnar något!
God fortsättning!
Pluggaaaa!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja ni ser ju glada ut iaf ;) huvudsaken!

:P

2009-12-27 @ 13:58:22
URL: http://sannalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0