KulJul

Sista dagen i Gävle för denna termin klar! Nu väntar julstök och tentaångest.
Ikväll julavslutning med bönorna borta i Majklockan. Men var är mitt favoritläppglans? Har vänt upp och ner på mitt redan så kaosartade rum (note to self: städa imorrn inför hemfärd) men det lyser med sin frånvaro.  Typiskt!
Blev ingen träning idag heller för mig verkar det som. Intalr mig själv att det kan vara bra som förberedelse inför den massiva förslappning som kommer att äga rum så fort jag sätter foten i Linköping, och avbryts när VT 2010 officiellt börjar. De enda turerna jag kommer att ta fram tills dess är till och från kylskåpet!
Nu skall jag ut i kylan, bara  - 6 grader nu, lite bättre än gårdagens - 16 i Uppsala och - 25 (!?) i Gävle.
Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0