Preklin vt-10...

...Har gått av stapeln! Ett under bland många andra är att jag orkade pallra mig iväg till jobb vid 12 " i morse". Men solen kanske hjälpte lite på den fronten.
Gårdagen var grejt och jag är glad att jag valde att gå på sittningen ändå. Hem från E-tuna vid lunch, panikhandla en tröja att kladda ngt fyndigt på (GinaTricot har räddat mången festkväll). Sedan sova lite, fräscha och mot kladd-verkstad och Preklin. Folk var utklädda, dräggiga, alldeles för fulla men hade uppenbarligen också megaroligt. Mat kastades, film beskådades, det dansades och kladdades. Det var preklin.
Lös tråd nr 1: avvisande svar och ointresse; varför stoppar inte det vissa människor? Cred till dem eller dags att byta mobilnummer, det får man bestämma själv.
Lös tråd nr 2; plenty of ögongodis och annat godis cirkulerade i v-dalas lokaler (tack Astrid!), men undrar ändå lite vem den småhunkiga snubben som serverade vårt bord är.
Nu ska jag ut i vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0