Nu ber man till Gud..

Under operation av halsryggrad pga fraktur+ kotdislocation+ diskbråck.
(Ett under att patienten inte blev förlamad vid olyckstillfället. 50% risk att han blir det efter op..)

Antonia: "Ehm, det här ser inte så bra ut , eller? Vad gör man nu?"
Kirurg: "Nu ber man till Gud..."

(Eller vid ett annat tillfälle :
Kirurg: Nu är det så "spännande" att jag nästan håller på att kissa på mig.. Blir det ännu mer spännande kommer ni känna en lite annan lukt... Då är det nog dags att bryta.)

Det är de tillfällena man är glad att man är på andra sidan kniven...

Imorrn får jag veta hur det gick, efter 8 h på samma op var jag lagom mör och drog, då de beräknade at hålla på till kl 21.00...
Sprang en timma intervaller på bandet plus körde lite lätt styrka på gymmet istället. Genast mkt piggare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0