Awesomeness now has a name. Let me introduce myself.


Träffade Beckali för en snabbfika på ÖG. Det finns ju mysigare ställen, eller?
Trevligt var det, och jag tycks vara en golfkompis rikare för mina eskapader på driving rangen i vår. Awesome.

Hoppas bara min släng av vad-de-nu-var gått över tills dess, som alla obotliga sjukdomar tycks göra när man läser till läkare...
Ser för närvarande ut som om Flubber flyttat in i mina bihålor dagen till ära, och jag överväger att spendera kvällen tillsammans med trevlig läsning/ film , Otrivin Comp och ett paket Ipren.
Alternativt ta med de två senare och dansa in söndagen på Norrlands. Har inte bestäm mig än; Förnuft vs. "The party doesn't start until I walk in" : 0 - 0 .

Mitt avancemang i förkylningsodysséen har jag naturligtvis mig själv att "skylla", även om jag inte riktigt ser det så. Gårdagens SmålandsLive med Maskinen och på scen och Evefant i sällskap var ett trevligt tidsfördriv.
Och jag var ju trots allt frisk i en vecka och hann träna några gånger innan mitt immunförsvar bestämde sig för att göra uppror igen. Alltid något, sade den blinde till den döve!

Eftersom jag nu har en anledning att dricka massor té (till skillnad från när...?)  kan jag slå ett slag och tipsa om märket Kobbs alla téer i lösvikt! Har speciellt fastnat för sorten "Himlagott" som får hela rummet att dofta sommar.
Vi kan alla behöva lite mer doft av sommar enligt mitt tycke (eller varför inte " Vi kan alla behöva lite mer sommar. Punkt." ),  när man ettdera tittar ut genom sitt fönster och ser regn eller folk som ramlar på isfläckar; inte speciellt upplyftande kan tyckas.
Jo förresten, det senare är naturligtvis ganska kul och faller snarare in under kategorin "tillfällen då jag önskar att jag hade haft en kamera och mirakulöst nog råkat filma spektaklet för att sedan kunna lägga upp det på youtube".
Hur lyckas folk egentligen? Filma random spontana roliga saker alltså. Finns det ett sjätte sinne för när det är läge att slå på kameran och vara redo att föreviga lite vardagskomik?
Uppenbarligen.
Typiskt att det skulle vara den enda egenskap jag verkar sakna!  (Tillsammans med ödmjukhet ? Men det skulle jag inte direkt påstå att jag aktivt saknar.)

Oj, nu snöar det. Dags för lite Himlagott.
Mer sommar och roliga youtube-klipp åt folket!



Kommentarer
Postat av: Erik

Hysteriskt!

2010-02-28 @ 05:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0