Bad day?

Idag har jag lite av en dålig dag. Sjuk när jag vaknar, alltså ingen träning idag heller.
Försäkringsbolaget har inte skickat rätt försäkringscertifikat, vilket gör att jag inte kan skicka in alla de papper som paragrafryttarna i landet i söder behöver innan mitt utbyte i sommar. Papper som skall vara inne i slutet av denna vecka SENAST, och med tanke på att jag fått vänta två veckor på FEL certifikat är det ju fet chans att jag klarar den deadlinen nu när jag måste beställa ett nytt. Hatar försening och missar pga av andras misstag.
SUCK!
Men , som jag alltid brukar säga, det löser sig!

Och så är det ostädat o jäkligt i mitt rum, igen! Jag måste ha någon patologisk förmåga att stöka ner och skapa kaos på nolltid.
Men , som jag alltid brukar säga, det löser sig! Och kaoset som är mitt rum kan jag göra någonting åt, vilket jag skall göra nu!
Semla på det kanske?

Turning it around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0