Guld...

...tog Sverige i herrarnas stafett.

Guld är även FB som göra att man med minsta möjliga ansträngning kan kontakta nära o kära ( och de som kanske inte är lika nära) och checka läget. Gillart, men man får inte glömma att umgås på riktigt; lätt hänt har jag hört..
Var det kanske därför jag med lätthet pratade bort 5 timmar med Sanna idag istället för att göra sådant jag egentligen borde men inte känns lika lockande? Mycket möjligt.

P3 ( piller, paragrafer och pengar) gasque stundar också, skall försöka tillskansa mig en biljett på fredag för att kunna bevista evenemanget där läkarna hänger med övriga delar av universitetsvärldens elit, juristerna. Ekonomerna är också med på ett hörn (men efter att ha Basic Element som band på Gräddgasquen har deras wanna-be gräddighet börjat lukta lite surt) .

Idag åkte jag lite bil för första gången på länge igen, kan härmed konstatera att den där Björn är ett bra tillskott till korridoren.

Två dagar kvar till helg och diverse galej. Tjoho!
Nu: sova. Fick inget pluggat idag heller.
(Men varför göra det idag som man kan göra under tentapluggveckan... )
Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0