Juvenes dum sumus.

Nyss hemkommen från dansträning på ÖG med Becks. Riktigt roligt var det, träningsvärken från måndagens styrkepass till trots.

Imorgon kommer tentaresultaten. Spannend. Men först skall sista dagen av ledarskapsutbildning för denna gång sittas av.

Gick för övrigt ut på stan efter skolan idag, och jag tror minsann att jag okynnesskaffade mig både extrajobb samt nya vinterskor.  Så kan det gå! / Så det kan gå! Mer om det när det finns mer att berätta.

Nu skall jag ge mig i kast med att skruva ihop badrummets möbeltillskott och nya skrivbordsstolen (jag skulle vilja tacka mamma, pappa och alla mina fans)!

Simma lugnt (eller inte alls, det är trots allt -10 ° C ute)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0