✫✫✫

Sitter här och tittar ut över mitt rum och slås av flera saker;

- Jag har klarat både Klinisk Medicin I -tentan och Etik + Juridiktentan. Idag är en helt ledig dag och på måndag börjar T6.
- På bordet står kanske systembolagets hela ölsortiment uppradat i tomflaskor.
- Jag borde skaffa glasunderlägg (coasters, vad heter det på svenska? ).
- Det var länge sedan jag hade tjejfest. Inte för att gårdagen blev en sådan, men det känns som om det är dags snart.
- Hur mycket man än må klaga så är det inte så dumt med lite träningsvärk.
- Blev folk inspirerade av min tyska bok och hade popcornkrig igår?
- Jag älskar kärleksmums.
- Det har sett värre ut inför en storstädning i mitt rum.
- Min sommar-spellista på Spotify äger.
- Att få höra att man är otroligt vacker, full av positiv energi och fantastiskt söt värmer i vintermörker och minusgrader. Speciellt när objektet exempelvis kämpar med en begynnande förkylning och möjlig allergisk reaktion mot sin ögonskugga..  => Underskatta inte ärligt menade positiva superlativer och deras effekt.

- Igår var en underbar kväll. Förvirrande på sina håll, men överlag awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0