Uppdrag Griseknoen

Jo, trots bloggtorka rullar det på bra här borta.
Har i dagarna säkrat extrajobbet och jobbar första passet på lördag. Woho!
Körde step-pass idag, följt av lite oseriös styrka och promenad på bandet. Omotiverad till träning tycker jag mig märka, trots träningspolare; borde sätta upp ett mål, något mer konkret att jobba för än det ständiga "Beach"- målet (även om det också är ett fullgott och bra mål..) . Tjejmilen i slutet av sommaren kanske vore något?
Imorgon är det grislabb, som det så fint heter.
Blir det månne första steget på min framtida kirurgkarriär? Det skall i alla fall skäras och sys, sederas och kännas på bukorgan. Kanske ett och annat bultande hjärta? Den som lever (...) får se. (Grisarna kommer dock att få somna in i slutet av dagen, så de kommer inte märka så mycket alls.)
Och nu ska även jag sova, en arg Pålle är tydligen inte optimalt.. (Man kanske borde börja golfa?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0