25 juli

Snart ar utbytet klart. 4 veckor har forflutit fantastiskt fort. Och det kanns som om vi spenderat mer tid med att INTE vara pa sjukhuset an att faktiskt vara dar. Men vad ska man saga, nar ens handledare sager at en att bada, badar man.
Forra veckan blev festvecka big time. I fredags akte min urroliga nya amerikanska van Nikki till London, vilket suger da vi har haft riktigt kul och odlat mangen interna skamt.
Tack nagon datanerd till student for facebook..
Igar fick jag kora lite bil igen, jag alskar verkligen att trampa pa gasen. Farden bar till Halkidiki och andra halvon, underbara strander och inte alls sa fullt med folk.
Imorrn bar det ater till general surgery och pa onsdag kommer min alskling ner till Grekland.
Nu ska jag Skypa lite med mamsen, sedan kanske ta mig en tur i citybutikerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0