Sommar och lov.

Klarade min terminstenta fick jag veta går. Nu har jag officiellt sommarlov! *Wohoo, grattis till mig!*

Har varit hemma i Linköping några dagar innan jag igår åkte till Åland med mamsen. Hängde i Mariehamn idag men sitter nu på M/S Skiftet o väg mot Kökar.
Tur att moderniteter som trådlöst internet finns ombord, har trots allt tre timmar att "slå ihjäl".

Ska bli kul att träffa mormor och kusiner som kan vara där. Lite huspyssel ska också hinnas med innan det på fredag bär mot ett snabbstopp i Uppsala innan vi kör vidare mot Linköping för att hämta min iPhone som landat i veckan!

Nu ska jag slösurfa lite mer o mumsa vidare på mina tax-free Winegums!








Kommentarer
Postat av: Lina Norlund

Grattis till tentan! Ha så kul i sommar!

2010-06-17 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0