"När du har sjukt bra koll men ändå kammar noll är det ....

... taskiiiigt! "

Tenta skriven. Tunga 30 hp. Det är nu officiellt sommarlov!
Om en vecka får man veta hur det gick.

En liten hint om svårigetsgraden denna termin:
I ett urval av facebookstatusar i min news feed stod att läsa

"XX tillägnar valfri tentafrågeförfattare följande bibelvers: "Warde hans dagar få; och hans ämbete tage en annan." (Ps. 109:8)"

"XX kuggade just sin första tenta i livet. Självförakt? Ytterst påtagligt."

"XX har förmodligen misslyckats med tentan idag."

Och en favorit:
"Kukigaste tentan på denna livstid! Hatar innerligt alla helicobacternördar, anemister och övrigt pack!"


Summa summarum: Ja, tentan var löjligt svår och med fokus på vad det rimligtvis inte borde legat alltför stort fokus på. En godkäntgräns på 70% känns inte direkt hållbart.
Men det återstår att se!

Kanske för att jag inte pluggat lika mkt som alla andra , och således inte känner att en månads hårdplugg varit förgäves? Eller så orkar jag helt enkelt inte bry mig om det nu.
Vad anledningen än må vara, känner jag iaf spontant såhär (vilket står att läsa i MIN facebookstatus eftersom jag började på det spåret) :


"Hej omtenta? Äsch, den dagen den sorgen. HEJ SOMMARLOV!!"


Solen skiner som sig bör, nu väntar partaj och Postklin på Stocken!






Och varför inte skratta lite också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra video! <3

2010-06-06 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0