True Love Stalker

Bästa tiden att gymma är kl 20-22 har jag kommit fram till. Synd att det inte blir mer gym i Uppsala för denna sommaren dock. Eller?
Imorrn bär det i alla fall söderut!

Har i dagarna haft fullt upp med att packa ner mat och köksredskap etc inför renoveringen av vårt kök och allrum i sommar. Detta samtidigt som jag grovrengjort hela mitt rum och badrum, tvättat typ alla mina kläder och försökt packa smart inför hemmavistelsen.
Blir nog en tur tillbaka hit för att packa om väskan innan det bär vidare till Grekland om några veckor känns det som.

Det sista packas imorgon, sedan är det Linköping, Åland och random kringresande som gäller. Sweet!

Det kommer för min del därtill inte att jobbas en enda timme denna sommar. Det är till och med ännu mer awesome!

Nu: trött som åsnor! Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0