Bra vecka. Bra helg?

Veckan har gått ursnabbt och avslutades med jour till 23 igår och seminarium idag. Höll på att försova mig i morse, 16 h på sjukhuset tog ut sin rätt ganska rejält inatt, och efter att ha ätit ett paket riskakor stupade jag i säng en bit över midnatt. Efter en vecka av kejsarsnitt, olika gyn.operationer, tarmresektioner, collumfraktur, transpl. , appar och annat trevligt är jag mer än lovligt mör. Men ooooooh vad roligt det har varit!
Mer nästa vecka; kanske sista anestesiveckan på hela programmet?!
Tja, en sak är iaf säker, jag är riktigt bra på det där med fria luftvägar.

Ne, nu ska jag gå och skaffa mig lite mer Lebensraum!

Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0