Nytt block!

Nu har gastroblocket börjat för mig. Tre veckors placering på övre abdominell kirurgi i Gävle står på schemat, innan vi får en liten paus i form av påsklov. Gastrokirurgi i all ära, men jag vill i ärlighetens namn ha lite värme och lov, helst nu.

Skickade en beställning på framkallning av ett gäng (100 st för att vara exakt)  bilder härom dagen för övrigt. Till min stora lycka har både de och min nya egendesignade fotoalmanacka nu anlänt. Bilder på nära och kära, och mig såklart, pryder nu garderobsdörrar och anslagstavla till dess att jag hunnit införskaffa ramar.  (Nej, jag har inte för mycket fritid, men jag lyckas skapa mig den på något sätt...) Gillar't!

Med det sagt skall jag nog börja röra mig mot sängen. Kl 06.19 går tåget mot Gävle imorgon bitti, det återstår att se hur länge mitt morgontrötta jag kommer att palla pendling.  Idag skippade jag träningen när jag kom hem, inte OK! Kanske resignerar jag efter en vecka och checkar in på patienthotellet, men testa ska jag iaf.

På tal om helg; helgen som gått var awesome. P3-gasquen var en riktig hit och jag hade fantastiskt roligt! Nästa helg väntar , förutom "Alice i underlandet" i 3D, sushifrossa och korrefest @ my place; även det kommer att bli episkt!

Nu ska här sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0