ESC

Eurovision pågår för fullt. En brokig samling artister skrålar i bakgrunden medan jag sitter och kollar på anestesianteckningar/ facebookar / har sms-maraton.

Tempen på hur roligt jag har det;
Blev nyss helt oprovocerat kallad "miss Knockout Gorgeous".
Det gjorde min kväll.
(Men å andra sidan, det skulle det nog gjort hur roligt jag än hade haft det :P)



Bjuder på lite mer Milan Stankovic:



Det är ju nästan så att man kan bli kär. Och nu ska jag göra vad han föreslår och koppla bort nätet lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SANNINGEN SKA FRAM! DINA YOUTUBE-VIDEOS SUGER! :D

2010-05-30 @ 23:28:58
Postat av: Anonym

Ja, Milto, det är noterat. Intressesmurfen hoppar.

2010-05-30 @ 23:33:55
Postat av: Anonym

Bra video! <3

2010-06-01 @ 15:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0