Ledig...eller?

Nu har jag haft sista obligatoriska momentet innan mina två kommande tentor. En vecka framåt gäller alltså mer eller mindre intensivt tentaplugg inför praktisk tenta och teoretisk.
Kul? Nja.



Men det kommer såklart att hända annat också. Om några timmar har jag möte med Medicinska Studierådet där jag sitter med som kursrepresentant, sedan årsmöte med detsamma följt av trerätters middag med rådet och representanter från läkarprogrammets programledning samt sjukhuset.
Kommer inte bli mkt pluggat ikväll alltså.

Idag fick jag hem massor sminkgrejer jag beställde från England för några dagar sedan, och har även, hör och häpna, nätshoppat en ny bikini (Ed Hardy, dissar således söta polkadots och navy-ränder i år...) .
Brukar inte gilla att shoppa från nätet, är ju lite att köpa grisen i säcken i min mening, men vad gör man inte för att slippa ta tag i det man egentligen borde...

Bäst att iaf läsa igenom lite anteckningar. Allt för det goda samvetets skull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0