Sol i sinnet.

Dags att göra ngt vettigt kanske? Till mitt försvar vaknade jag nyss. Så går det när man fastnar framför datorn till nästan 02.00 (!). Fast led gjorde jag förstås inte, så det är inte synd om mig.

Har iaf redan hunnit leverera ett kärleksbrev (...) utan dess like till X.

Idag vänta grekbonanza med mina med-stekare.
Retsina, gemista, salates, kalamarakia, baklava, Xatzigiannis, you name it!
Och lite Stocken på det. Ska bli så KUL!

Blir att botanisera på Lidl och random exotiska butiker, där kan man hitta lite allt möjligt.

Nu mot springtur!
Woop!
Valborg pre kvällsparty. Nästan lika kul, eller roligare, ikväll?
Kan köra nya fotominen " blåbärsmuffins".

Kommentarer
Postat av: X

Om du kallar det där "kärleksbrev", så heter jag Kurt.

2010-05-13 @ 11:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0