Emo kid is throwing slo-mo dove in my face.

Ok. Försov mig imorse igen. Från och med nu slutar jag snooza, dags att börja hålla tider Antonia!
Har nyss gjort egna köttbullar, champinjonsås och rotfrukter i ugn. Imorgon blir första gången på evigheter jag tar med mig matlåda till skolan.

I övrigt. Missade nästan IFMSA-mötet denna afton. Trodde jag hade gjort mitt på engagemangsfronten för denna vecka i och med MSR-mötet igår, men icke! Fick dock fart efter påringning och frågan "var är du?" av ordförande Hanna. Note to self: Man skall skriva upp allt. Alltid.

Nu förbereder jag seminarier till imorrn, 17 fall (!) skall förberedas igen. Ett patientPM skall redovisas. Jag skall dessutom försöka komma igång med träningen efter Umeå-helgen. Allmänt mkt att stå i alltså.
Men men, snart är det helg.  (Dvs två fester jag skall arrangera (grekfest på fredag, korridor/husfest på lördag) samt en hel del plugg. Feels great to be me!)

Hmm, what else... Nyttiga veckan har börjar bra. Klämde i mig några kakor idag, men annars har det varit kött, sallader, keso, frukt och bär för hela slanten. Min hemmagjorda müsli äger.

Nu får det vara slut på rapporten, ville egentligen bara posta videon nedan.

Över och ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0