Nostalgitripp. Like a boss.

Post helg i Ume där IFMSA och KAs nationella möte gick av stapeln. Massor roligt folk. Mkt bra föreläsningar.
Awesome sittning där vi gick och vann spextävlingen med vårt Men in Black goes stripp goes fågeldansen. Första ggn Uppsala kammar hem segern ever eller på mkt länge som jag fattade. KUL!
(Vandringspokalen söps senare under kvällen bort... PINSAMT! )

Nya kontakter knöts. Gamla ansikten återsågs. Häng med bruuur hanns med, älskad in absurdum.
På det stora hela underbart och nostalgiskt.
Nästa gång skall jag ha mer fritid, förvarna samtliga som behöver förvarnas och så ska jag göra Umeå som det bör göras . Like a boss så att säga.

Idag sportade jag med att försova mig och hinna med morgonbestyren på max fem minuter, således endast tio minuter försenad till första seminariet .
Like a boss or what!?

Gjorde sedan egen müsli. Like a boss.

Har tyckt och tänkt på medicinska studierådets möte. Like a boss.

Nu ska jag plugga morgondagens fall och samtidigt träffa grannar tillika vänner för typ första ggn på två veckor. (Ja, det är vad utplacering+helgstrapatser gör med dig. )

Fred ut. Like a boss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0