Att oroa sig gör aldrig morgondagen lättare. Det gör det bara tristare idag.

"Am I pretty enough for you, now that my ribs show through?
With a little makeup I can look brand new.
But can I ever be pretty enough for you?"

Återupptäckte Matt Nathanson idag och Ume-minnen strömmar till där jag sitter med min löjligt stora temugg och försöker att hålla mig från att sträck-kolla "The Vampire Diaries" säsong 1.

Skulle åkt upp till Umeå helgen som gick var tanken, hälsa på bror lite, men hindrades av snö o rusk. Så om två veckor försöker jag igen! Då är det nationellt möte med IFMSA, sitter och styr med bilhyra at the moment.

I övrigt:
- Nytt block, endokrinmedicin och kirurgi. Två veckor i Köping väntar efter denna oförskämt luftiga introvecka.
- Jag är fortfarande förkyld. Det suger. Vill träna o stå i, inte gå runt och andas genom munnen.
- Ringde den kvinna som satt min lön som timanställd uska och fixade lite, det ska ju faktiskt löna sig att jobba...
- Testade även ett gäng glasögon idag i jakten på spejsade bågar. Men beslutsångesten satte såklart in och jag ska försöka släpa dit mamsen imorgon!

- Ringde också till mormor och kollade läget i eftermiddags, hon lät trots omständigheterna pigg, vilket gläder mig.

- TAM har flyttat tillbaka för ett tag, gör mig till en glad lax, gillar den tjejen!

Nu ska jag göra ngt mer eller mindre produktivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0