Lördag.

Light korreförfest igår med Pontus och lite blandat folk, följt av bra utgång på Värmlands. Har alltid kul där av någon anledning!

Hmm, vad mer? Nöjd med min nya, lite mörkare / höstigare hårfärg. (Behövde få bort två månaders solbekning som gjort mitt hår vitt a'la hemblondering gone bad... :P )

Har gjort mig av med en del misstag också. Eller snarare slutat läsa om avslutade kapitel; det händer ju sällan något nytt trots allt.
Men ändå, även om det är mission accomplished för min del i många av fallen, kan man ju inte låta bli att reflektera och utvärdera sin förmåga till karaktärsbedömning, prioriteringar etc. Alltid lika intressant.

Idag har jag annars mest hängt runt, lyssnat Melissa Horn, shoppat lite och ska strax bege mig till plastikkirurgen för lite kvällsjobb.
Efter jobbet kan det hända att det festas till lite igen, beror på kvällsformen!

Nu ska här tjänas lite pengar (wohoo!)!

Söndagsseg..
Söndagsseg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0