Misshandel...

... av min plånbok : check. Glasögon beställda. 4 lax. WTF!?
Givet är att de, om de inte gör var de ska, med råge inte bara kvalar in under rubliken "fett ovärt" i random encyklopedi, utan även kommer att få utgöra själva definitionen. Med bild.

Nästa vecka är även tid för x bokad. 1 lax. Ännu ett hårt slag för kontot, men ännu är det turligt nog inte nere för räkning.
Kanske ska boka tid för klippning + färgning och hemresan över påsk också, när jag ändå dansar runt shoppingringen med kortet uppe som en annan champ.
Tur att jag klockat några timmar på Ackis , som jag faktiskt kommer att få betalt för, denna månad...

Vad mer? Jo. Som om inte ovanstående tidsfördriv räckte som prokrastinering för dagen, spenderade jag även lunchen på Norrlands med Nicklas. Tjockt nice även det.

Nu skall jag kämpa mig igenom i alla fall ett kompendium innan jag jobbar vidare på muskelbyggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0